Pro Scooter Bars Οδηγός αγοράς
Καλώς ήρθατε στον αναλυτικό οδηγό αγοραστών μας για τις μπάρες επαγγελματικών σκούτερ. Στόχος μας είναι να σας βοηθήσουμε να περιηγηθείτε στο ευρύ φάσμα των διαθέσιμων επιλογών, διευκολύνοντάς σας να επιλέξετε τη σωστή μπάρα σκούτερ.
Θα απαντήσουμε στις ερωτήσεις που μπορεί να έχετε πριν αγοράσετε μια νέα μπάρα επαγγελματικού σκούτερ. Θα μάθετε για κεντρικές πτυχές όπως το ύψος της μπάρας, η συμβατότητα και το υλικό της μπάρας. Ετοιμαστείτε να αναβαθμίσετε το σκούτερ σας με την καλύτερη μπάρα που μπορείτε να βρείτε!
Οδηγίες
Οδηγίες
Πώς να βρείτε το σωστό ύψος μπάρας σκούτερ;
Το ύψος της μπάρας του επαγγελματικού σκούτερ παίζει σημαντικό ρόλο στην επιλογή της σωστής μπάρας. Το ύψος της μπάρας του σκούτερ σας θα επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό το στυλ οδήγησης και την άνεσή σας, γι' αυτό καλό είναι να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή κατά την επιλογή του ύψους της μπάρας.
Πρώτα απ' όλα, το ύψος της μπάρας είναι θέμα προσωπικής προτίμησης. Για τους αρχάριους που δεν έχουν ακόμη καθορίσει τις προσωπικές τους προτιμήσεις, ορισμένες κατευθυντήριες γραμμές διευκολύνουν την επιλογή του σωστού ύψους μπάρας.
Επομένως, πόσο ψηλές πρέπει να είναι οι μπάρες του σκούτερ σας; Οι μπάρες των επαγγελματικών σκούτερ θα πρέπει ιδανικά να φτάνουν κάπου ανάμεσα στους γοφούς και τον αφαλό σας όταν στέκεστε στο έδαφος με το κατάστρωμα του σκούτερ ανάμεσα στα πόδια σας. Αυτό το ύψος εξασφαλίζει άνεση και βέλτιστη μόχλευση για την εκτέλεση κόλπων. Με τις μπάρες σε αυτό το ύψος, μπορείτε να οδηγείτε με ίσια πλάτη, ενώ εξακολουθείτε να έχετε άφθονη μόχλευση. Αν είστε αρχάριος και διχασμένος ανάμεσα σε δύο ύψη μπάρας που και τα δύο εμπίπτουν στο συνιστώμενο εύρος, σας προτείνουμε να επιλέξετε το ψηλότερο, καθώς γενικά προσφέρει καλύτερο έλεγχο.
Αν σκέφτεστε να αυξήσετε ή να μειώσετε το μέγεθος όταν αγοράζετε νέες μπάρες σκούτερ - ή αν δεν είστε σίγουροι αν πρέπει να επιλέξετε μια ψηλότερη ή κοντύτερη έκδοση μιας συγκεκριμένης μπάρας - αυτός ο πίνακας μπορεί να σας βοηθήσει.
Aspect | Ψηλότερες μπάρες | Μικρότερες μπάρες |
---|---|---|
Άνεση | Λιγότερη καταπόνηση της πλάτης λόγω της πιο όρθιας θέσης | Απαιτεί από τον αναβάτη να σκύψει προς τα εμπρός, προκαλώντας ενδεχομένως αυξημένη καταπόνηση της πλάτης |
Κόλπα | Περισσότερος έλεγχος στα grinds και στα manuals | Περισσότερος έλεγχος όταν πετάτε το σκούτερ στον αέρα |
Σταθερότητα | Πιο σταθερό | Πιο ευέλικτο και ευέλικτο |
Στυλ | Δρόμος (γενικά) | Πάρκο (σε γενικές γραμμές) |
Πώς να μετρήσετε το ύψος της μπάρας του σκούτερ
Όταν αγοράζετε μια μπάρα σκούτερ, θα βρείτε το ύψος που αναγράφεται στις προδιαγραφές του προϊόντος. Ωστόσο, αυτή η μέτρηση από μόνη της δεν παρέχει ακριβή απάντηση σχετικά με το πόσο ψηλό θα είναι το σκούτερ σας μόλις τοποθετηθεί η μπάρα.
Για να προσδιορίσετε με ακρίβεια το συνολικό ύψος του σκούτερ σας με τη νέα μπάρα στη θέση της, μετρήστε από το κάτω μέρος του μπροστινού τροχού μέχρι το σημείο όπου θα ακουμπάει το κάτω μέρος της μπάρας του σκούτερ όταν αυτή τοποθετηθεί. Η θέση αυτού του σημείου εξαρτάται από το σύστημα συμπίεσης του σκούτερ σας.
Πώς να μετρήσετε το συνολικό ύψος του σκούτερ:
- SCS: Μετρήστε από το κάτω μέρος του μπροστινού τροχού μέχρι το μεσαίο σημείο του σφιγκτήρα. Προσθέστε αυτή τη μέτρηση στο ύψος της μπάρας για να λάβετε το συνολικό ύψος της μπάρας του σκούτερ.
- HIC/IHC/ICS: Μετρήστε από το κάτω μέρος του μπροστινού τροχού έως το κάτω μέρος του σφιγκτήρα. Προσθέστε αυτή τη μέτρηση στο ύψος της μπάρας και θα γνωρίζετε το συνολικό ύψος του σκούτερ σας μετά την προσθήκη της νέας μπάρας.
Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες, είμαστε ευτυχείς να σας βοηθήσουμε. Ακολουθούν μερικοί χρήσιμοι σύνδεσμοι:
Πώς να επιλέξετε το σωστό πλάτος μπάρας σκούτερ;
Όταν επιλέγετε το πλάτος της μπάρας του σκούτερ σας, θα πρέπει να προσαρμόσετε το πλάτος της μπάρας στο δικό σας προσωπικό πλάτος ώμων. Μετρήστε το πλάτος των ώμων σας πηγαίνοντας από ώμο σε ώμο και στη συνέχεια προσθέστε μια ή δύο ίντσες. Αυτό θα σας βοηθήσει να βρείτε ένα πλάτος μπάρας που δεν θα σας κάνει να νιώθετε άβολα. Οι μπάρες που είναι πολύ στενές μπορεί να φαίνονται περίεργα και να οδηγήσουν σε δυσφορία στους καρπούς και τους ώμους σας. Αντίθετα, οι μπάρες που είναι πολύ φαρδιές μπορεί να εμποδίζουν την ικανότητά σας να κάνετε ορισμένα κόλπα, ενώ το να έχετε τα χέρια σας πολύ μακριά μεταξύ τους μπορεί επίσης να είναι άβολο για τους ώμους και τους καρπούς σας.
Αν σκέφτεστε αν θα επιλέξετε μια πιο στενή ή πιο φαρδιά μπάρα σκούτερ, λάβετε υπόψη σας τους ακόλουθους παράγοντες:
- Ευρύτερες μπάρες: Πιο σταθερές και ευκολότερες στο πιάσιμο
- Στενότερες μπάρες: Πιο ευκίνητες και πιο εύκολο να περιστραφούν
Διάμετρος μπάρας σκούτερ: Σκούτερ: Υπερμεγέθη έναντι τυπικών μπάρες σκούτερ
Η διάμετρος της μπάρας σκούτερ ορίζεται είτε ως τυπική είτε ως υπερμεγέθης:
- 32 mm εξωτερική διάμετρος / 28 mm εσωτερική διάμετρος
- Mix: 35 mm εξωτερική διάμετρος / 28 mm εσωτερική διάμετρος (οι περισσότερες μπάρες αλουμινίου)
- Υπερμεγέθη: Εσωτερική διάμετρος: 35 mm εξωτερική διάμετρος / 32 mm εσωτερική διάμετρος
Η κύρια διαφορά μεταξύ τυποποιημένων και υπερμεγέθων ράβδων σκούτερ έγκειται στα χαρακτηριστικά βάρους και αντοχής τους. Γενικά, οι υπερμεγέθεις μπάρες είναι ελαφρώς ισχυρότερες και βαρύτερες, ενώ οι μπάρες τυποποιημένου μεγέθους είναι ελαφρύτερες και ασθενέστερες.
Οι μπάρες αλουμινίου είναι λίγο τζόκερ από αυτή την άποψη, επειδή απαιτούν επιπλέον υλικό για να είναι αρκετά ισχυρές για βαρύ τεμαχισμό. Οι περισσότερες μπάρες αλουμινίου που κυκλοφορούν στην αγορά έχουν εξωτερική διάμετρο 35 mm και τυπική εσωτερική διάμετρο 28 mm.
Συμβατότητα των μπαρών σκούτερ
Όταν επιλέγετε μια νέα μπάρα σκούτερ, είναι ζωτικής σημασίας να διασφαλίσετε τη συμβατότητα με την υπόλοιπη εγκατάστασή σας. Μπορείτε να προσδιορίσετε τη συμβατότητα μιας μπάρας σκούτερ εξετάζοντας τις προδιαγραφές της για να δείτε ποιο σύστημα συμπίεσης υποστηρίζει.
- Εάν χρησιμοποιείτε ρύθμιση SCS, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η μπάρα δεν έχει σχισμή - Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν προσαρμογέα SCS για να εξαλείψετε τη σχισμή
- Εάν έχετε σφιγκτήρα SCS τυποποιημένου μεγέθους, η μπάρα σας πρέπει να έχει τυποποιημένη εξωτερική διάμετρο
- Εάν έχετε υπερμεγέθη σφιγκτήρα SCS και θέλετε να οδηγήσετε μια μπάρα SCS τυπικού μεγέθους, βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα κατάλληλο στέλεχος σφιγκτήρα SCS
Σύστημα συμπίεσης |
Τυπικές μπάρες Εξωτερική διάμετρος 32 mm Εσωτερική διάμετρος 28 mm |
Υπερμεγέθεις ράβδοι Εξωτερική διάμετρος 35 mm Εσωτερική διάμετρος 32 mm |
Μπάρες αλουμινίου Εξωτερική διάμετρος 35 mm 28 mm εσωτερική διάμετρος |
---|---|---|---|
Μπάρες σκούτερ SCS |
Συμβατό εάν:
|
Συμβατό εάν:
|
Συμβατός εάν:
|
Μπάρες σκούτερ HIC |
ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ |
Συμβατό εάν:
|
ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ |
Μπάρες σκούτερ IHC |
Συμβατές εάν:
|
ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ |
Συμβατό εάν:
|
Σε περίπτωση που τρέχετε ένα SCS-setup και ερωτευτείτε μια μπάρα που έχει σχισμή στο κάτω μέρος, μπορείτε να αγοράσετε ένα SCS Sleeve (που ονομάζεται επίσης SCS Bar Adapter) στην κατηγορία μας Scooter Compression, αλλά πολλές μπάρες HIC ή IHC περιλαμβάνουν έναν προσαρμογέα SCS. Αναζητήστε τους εδώ:
Έχουμε αρκετούς οδηγούς που είναι σχετικοί με το θέμα της συμπίεσης επαγγελματικών σκούτερ και τη συμβατότητα των διαφόρων εξαρτημάτων που είναι . Βρείτε απαντήσεις στις ερωτήσεις σας σε αυτούς τους οδηγούς:
- Οδηγός συμπίεσης επαγγελματικών σκούτερ
- Pro Scooter Forks Guide
- Οδηγός σφιγκτήρων για επαγγελματικά σκούτερ
Μπάρες σκούτερ από τιτάνιο
Οι μπάρες τιτανίου είναι τόσο ελαφριές όσο οι μπάρες αλουμινίου και τόσο ισχυρές όσο οι μπάρες χάλυβα. Ως εκ τούτου, έχουν γίνει μια δημοφιλής επιλογή μεταξύ των έμπειρων αναβατών σκούτερ. Ο γενικός λόγος για να αγοράσετε μια μπάρα τιτανίου για σκούτερ είναι η υπέροχη αναλογία αντοχής προς βάρος. Δεν θα χρειάζεται να ανησυχείτε για το ενδεχόμενο να σπάσουν οι μπάρες σας κατά τη διάρκεια άγριων συνεδριών και, δεδομένου ότι είναι τόσο ελαφριές, δεν θα εμποδίζουν την απόδοσή σας.
Το τιτάνιο είναι ακριβότερο σε σύγκριση με το χρωμολύσιο ή το αλουμίνιο και η εξαιρετική αντοχή και οι ιδιότητές του σημαίνουν ότι η παραγωγή μπάρας τιτανίου απαιτεί περισσότερους πόρους. Κατά συνέπεια, οι μπάρες τιτανίου τείνουν να συνοδεύονται από υψηλότερη τιμή.
Οι αναβάτες που είναι νέοι στις μπάρες τιτανίου συχνά εκπλήσσονται από την ικανότητά τους να λυγίζουν. Αν και μπορεί να χρειαστεί κάποιος χρόνος για να συνηθίσετε, αυτή η ευελιξία μπορεί τελικά να αποδειχθεί επωφελής για το στυλ οδήγησής σας. Καθώς συνηθίζετε την κάμψη των μπάρες τιτανίου, μπορεί να αρχίσετε να τη βλέπετε ως πλεονέκτημα, καθώς απορροφά μέρος της πρόσκρουσης που διαπερνά τη μπάρα κατά τις βαριές προσγειώσεις.
Μια άλλη αξιοσημείωτη διαφορά ανάμεσα στις μπάρες τιτανίου και τις μπάρες από χάλυβα ή αλουμίνιο είναι ότι όταν οι μπάρες τιτανίου τελικά σπάσουν (μετά από χρόνια βαριάς χρήσης), δεν αποδυναμώνονται σταδιακά και δεν λυγίζουν. Αντίθετα, τείνουν να σπάνε. Εάν παρατηρήσετε σημάδια φθοράς στις μπάρες τιτανίου σας (που συνήθως εμφανίζονται μόνο μετά από χρόνια βαριάς χρήσης), καλό είναι να τις αντικαταστήσετε αμέσως.
Πλεονεκτήματα:
- Ανθεκτική
- Ελαφριά
- Ευελιξία
Μειονεκτήματα:
- Τιμή:
- Ευκαμψία (σε μερικούς αναβάτες δεν αρέσει)
- Επιρρεπείς στο σπάσιμο όταν τελικά σπάσουν.
Μπορείτε να φιλτράρετε την επιλογή μας σε μπάρες ανά υλικό για να δείτε όλες τις μπάρες τιτανίου που διαθέτουμε:
Μπάρες σκούτερ αλουμινίου
Οι μπάρες αλουμινίου για επαγγελματικά σκούτερ εκτιμώνται για το χαμηλό τους βάρος, καθιστώντας τις ιδανικές για αναβάτες που δίνουν προτεραιότητα στην ευελιξία και την ευκινησία. Το χαμηλό βάρος των μπάρες αλουμινίου μπορεί να είναι ιδιαίτερα πλεονεκτικό όταν εκτελούν σύνθετα κόλπα και ελιγμούς στον αέρα. Επιπλέον, οι μπάρες αλουμινίου είναι συχνά πιο προσιτές, καθιστώντας τις μια οικονομική επιλογή για όσους αναζητούν μπάρες φιλικές προς τα τρικ.
Ωστόσο, η περιορισμένη αντοχή των μπαρών αλουμινίου είναι ένα αξιοσημείωτο μειονέκτημα. Είναι πιο επιρρεπείς σε κάμψη ή σπάσιμο σε σύγκριση με τις μπάρες από χάλυβα ή τιτάνιο. Για να αντιμετωπιστεί αυτή η αδυναμία, οι μπάρες αλουμινίου διαθέτουν συχνά σταθεροποιητικά χαρακτηριστικά, όπως πλέγματα ή σφήνες στο σημείο όπου συγκολλούνται τα κομμάτια των μπάρων, προσθέτοντας αντοχή στη δομή.
Πλεονεκτήματα:
- Ελαφριά
- Προσιτό
Μειονεκτήματα:
- Λιγότερο ανθεκτικά
- Άκαμπτο / χωρίς ευελιξία
Εάν επιθυμείτε να δείτε την επιλογή μας σε ράβδους αλουμινίου, μπορείτε να φιλτράρετε την κατηγορία με βάση το υλικό:
Μπάρες σκούτερ από χρωμόλιο
Οι χαλύβδινες μπάρες επαγγελματικών σκούτερ, γνωστές και ως μπάρες χρωμολίου, χαίρουν μεγάλης εκτίμησης για την αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα και την προσιτή τιμή τους. Ωστόσο, φέρουν μεγαλύτερο βάρος σε σύγκριση με τις μπάρες που κατασκευάζονται από άλλα υλικά..
Σε αντίθεση με τις μπάρες αλουμινίου, οι οποίες συχνά ενσωματώνουν δικλείδες ή σχήματα Υ για πρόσθετη αντοχή, οι μπάρες χρωμολίου μπορούν να κατασκευαστούν σε πραγματικά σχήματα Τ λόγω της εγγενούς αντοχής του υλικού.
Οι χαλύβδινες μπάρες χρησιμοποιούνται συνήθως σε ρυθμίσεις δρόμου, ακόμη και από επαγγελματίες αναβάτες σκούτερ. Δεν είναι όλοι οι αναβάτες που δίνουν προτεραιότητα στις εξαιρετικά ελαφριές ρυθμίσεις, οπότε είτε είστε αρχάριος είτε έμπειρος επαγγελματίας, οι μπάρες επαγγελματικών σκούτερ από χρωμόλιο είναι μια αξιόπιστη επιλογή που πρέπει να λάβετε υπόψη σας!
Για να αφαιρέσουν λίγο από το επιπλέον βάρος, ορισμένες μπάρες σκούτερ από χρωμόλιο χρησιμοποιούν σωλήνες με συγκόλληση. Αυτό σημαίνει ότι ορισμένες περιοχές των μπαρών έχουν λεπτότερη σωλήνωση για να μειωθεί το συνολικό βάρος, διατηρώντας παράλληλα την αντοχή. Οι μπάρες χρωμολίου είναι κατάλληλες για αρχάριους και μπορείτε να βρείτε μια μπάρα χρωμολίου που λειτουργεί για κάθε σύστημα συμπίεσης.
Πλεονεκτήματα:
- Ανθεκτική
- Ισχυρή
- Προσιτή
- Σχήμα Τ
Μειονεκτήματα:
- Βαρύ
Πηγαίνετε στην επιλογή μας από μπάρες σκούτερ και φιλτράρετε με βάση το υλικό για να δείτε όλες τις μπάρες σκούτερ από χρωμόλιο:
Μπάρες Y ή μπάρες Τ για σκούτερ Pro;
Τα T-bars και τα Y-bars αντλούν τα ονόματά τους από τα ξεχωριστά τους σχήματα. Η επιλογή μεταξύ τους εξαρτάται τελικά από την προσωπική προτίμηση, καθώς κανένα από τα δύο δεν είναι εγγενώς ανώτερο από το άλλο.
Τα T-bars θεωρούνται συνήθως λίγο πιο αδύναμα, επειδή δεν διαθέτουν δικλείδες ή στηρίγματα για την ενίσχυση της σύνδεσης μεταξύ του τιμονιού και του κάτω σωλήνα. Κατά συνέπεια, τα τιμόνια σχήματος Τ είναι συχνά κατασκευασμένα από χάλυβα ή τιτάνιο.
Τα Y-bars, από την άλλη πλευρά, διαθέτουν ενισχύσεις που τα καθιστούν ελαφρώς ισχυρότερα. Ως αποτέλεσμα, οι μπάρες αλουμινίου σχεδιάζονται συνήθως σε σχήμα Υ.
Η απόφαση για την επιλογή μπάρας Τ ή μπάρας Υ συχνά επηρεάζεται από έναν συνδυασμό παραγόντων, όπως η αισθητική, η προσωπική προτίμηση με βάση την αίσθηση που έχουν κατά τη χρήση και η ευθυγράμμιση με ένα συγκεκριμένο στυλ ή ταυτότητα ως αναβάτη σκούτερ. Τελικά, και οι δύο τύποι προσφέρουν τα δικά τους πλεονεκτήματα και ανταποκρίνονται σε διαφορετικές προτιμήσεις αναβατών.
Backsweep & Upsweep
Το backsweep αναφέρεται στη γωνία του τιμονιού προς τον αναβάτη, ενώ το upsweep αναφέρεται στην προς τα πάνω γωνία του τιμονιού. Αυτά τα χαρακτηριστικά επηρεάζουν σημαντικά την εργονομία των σκούτερ, παρέχοντας μια πιο χαλαρή και φυσική θέση για τους καρπούς.
Το backsweep και το upsweep είναι τυπικά χαρακτηριστικά των τιμονιών σχήματος Υ, ενώ οι τιμονιέρες επαγγελματικών σκούτερ σχήματος Τ δίνουν προτεραιότητα στην απλότητα και τον απλό σχεδιασμό.
Πηγαίνετε και δείτε όλες τις δροσερές μπάρες μας σε σχήμα Υ και Τ: