Συμπίεση για Πατίνια για Κόλπα
Ωραία bar spins με συμπίεση υψηλής ποιότητας
Η συμπίεση είναι στην ουσία το κομμάτι που συνδέει το τιμόνι, το πιρούνι και το deck. Τo σετ συμπίεσης είναι απαραίτητo αν έχετε πιρούνι χωρίς σπείρωμα και ειδικά αν ψάχνετε το δικό σας πατίνι.
Όταν επιλέγετε συμπίεση για το πατίνι σας, αυτό που πρέπει να προσέχετε είναι η συμβατότητα με το πιρούνι και το τιμόνι, οι προτιμήσεις σας και το riding style σας.
Σε αυτή τη σελίδα θα βρείτε σετ συμπίεσης, βίδες συμπίεσης και αντάπτορες συμπίεσης.
Είδη συμπίεσης
Μία από τις πιο συχνές ερωτήσεις που συναντάμε είναι: ποιο είδος συμπίεσης πρέπει να επιλέξω;
Όλα τα συστήματα συμπίεσης έχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Σε αυτό το άρθρο, θα βρείτε τα συν και τα πλην του κάθε είδους. Ελπίζουμε να σας βοηθήσει να επιλέξετε τη συμπίεση που σας ταιριάζει.
Για περισσότερες τεχνικές πληροφορίες σχετικά για το σύστημα συμπίεσης, δείτε αυτόν τον οδηγό με βίντεο, οδηγίες βήμα - βήμα και αναλυτικές πληροφορίες για το κάθε εξάρτημα.
Συμπιεση HIC
Η συμπίεση HIC (Hidden Integrated Compression) ήταν το πρώτο ειδικό σύστημα συμπίεσης που κυκλοφόρησε στην αγορά και είναι πολύ αποτελεσματική. Έχει oversized steerer, top cap και βίδα συμπίεσης η οποία μπαίνει στο παξιμάδι που συνδέει τα πιρούνια. Όπως το λέει και το όνομά της, η συμπίεση HIC είναι ενσωματωμένη (integrated) και δε φαίνεται πάνω στο πατίνι.
Συν: Είναι οικονομική σε σχέση με τα άλλα συστήματα συμπίεσης και μπορεί να συναρμολογηθεί και τοποθετηθεί εύκολα .
Πλην: Δε ταιριάζει με τιμόνια αλουμινίου ή standart τιμόνια. Επίσης το τιμόνι στο οποίο θα μπει πρέπει να έχει εγκοπή, για να μπορεί να κουμπώσει το τιμόνι στο πιρούνι. Αυτές οι εγκοπές κάνουν συνήθως τα τιμόνια πιο εύθραστα.
συμπιεση SCS
Η συμπίεση SCS (Standard Compression System) είναι πολύ δημοφιλής και μπορείτε να τη βρείτε συνήθως σε όλους τους κατασκευαστές πατινιών. Η συμπίεση SCS δείχνει πολύ απλή σε σχέση με άλλα είδη συμπίεσης, επειδή το σύστημα συμπίεσης είναι ενσωματωμένο στη δαγκάνα.
Οι συμπιέσεις SCS έχουν τέσσερις βίδες. Δύο για το τιμόνι και δύο για το πιρούνι.
Αυτό το σύστημα συμπίεσης δεν είναι συμβατό με τιμόνια που έχουν εγκοπές, εκτός κι αν έχετε αντάπτορα.
Συν: Αυτό το σύστημα έχει μεγάλη διάρκεια ζωής και είναι από τα πιο ανθεκτικά που κυκλοφορούν στην αγορά. Επίσης δίνει πολύ ωραίο στυλ στο πατίνι σας! Δεν χρειάζονται εγκοπές, πράγμα που σημαίνει ότι το τιμόνι δε θα είναι τόσο εύθραυστο.
Πλην: Είναι το βαρύτερο σύστημα συμπίεσης της αγοράς και το πιο ακριβό. Επίσης μπορεί να χρειαστείτε spacer για το ρουλεμάν πιρουνιού για να το τοποθετήσετε.
Συμπιεση ICS (ICS10)
Η συμπίεση ICS (Inverted Compression System) είναι ένα παλιό σύστημα συμπίεσης που χρησιμοποιούνταν παλιότερα στα BMX. Ονομάζεται Inverted Compression System, επειδή η βίδα μπαίνει κάθετα στο πιρούνι και δένει στο παξιμάδι που υπάρχει στο τιμόνι. Το σύστημα ICS είναι συμβατό μόνο με standard τιμόνια με εγκοπές. Η συμπίεση ICS είναι πολύ ελαφριά και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τιμόνια από ατσάλι και αλουμίνιο.
Η εταιρεία Ethic δημιούργησε μία επέκταση της ICS, την ICS10. Η ICS10 έχει βίδα 10mm και παξιμάδι και είναι πιο γερή. Επειδή η βίδα είναι μεγαλύτερη, πρέπει να είστε σίγουροι ότι το πιρούνι σας είναι συμβατό πριν επιλέξετε συμπίεση ICS10.
Συν: Η ICS είναι μία καλή επιλογή όταν θέλετε να πάρετε πιρούνι χωρίς σπείρωμα και δε θέλετε να ξοδέψετε πολλά χρήματα. Επίσης, είναι πολύ ελαφριά.
Πλην: Το παξιμάδι που έχει αυτή η συμπίεση δεν είναι συνήθως τόσο γερό και μπορεί να λυγίσει με την πολλή χρήση. Επίσης, για να τη τοποθετήσετε το τιμόνι σας χρειάζεται να έχει εγκοπή, πράγμα που κάνει το πατίνι σας πιο εύθραυστο. Τέλος, μπορεί να είναι λίγο δύσκολο να τοποθετήσετε τη συμπίεση ICS και ίσως να χρειαστείτε και ένα κλειδί Άλεν 28 εκατοστών για να τη σφίξετε ή να τη χαλαρώσετε.
Συμπιεση IHC
Η συμπίεση IHC (Internal Hidden Compression) εφευρέθηκε από τη Blunt/Envy Scooters και είναι η πιο ελαφριά έκδοση της HIC. Σε αντίθεση με τα περισσότερα συστήματα συμπίεσης, η IHC είναι ενσωματωμένη στο πιρούνι πράγμα που σημαίνει ότι θα έχετε ένα λιγότερο εξάρτημα να συναρμολογήσετε
Τα συστήματα IHC είναι συμβατά με aluminum bars with oversized clamps and standard steel bars with a standard clamp.
Συν: Η συμπίεση IHC είναι μία ανθεκτική και γερή συμπίεση και έχει μία βαθιά κεφαλή Άλεν, οπότε είναι λόγο δύσκολο να φύγει η βίδα όταν κάνετε πατίνι.
Πλην: Τα πιρούνια είναι ελαφρώς πιο βαριά από τα standard πιρούνια, λόγω της ενσωματωμένης συμπίεσης, αλλά είναι παρ'όλα αυτά πιο ελαφριά από τα oversized ατσάλινα steel bars που είναι συμβατό με την HIC. Επίσης, το τιμόνι σας πρέπει να έχει εγκοπή για να κουμπώνει η δαγκάνα.