Αγοράζοντας ρόδες σκούτερ
Κάθε τροχός χρειάζεται 2x ρουλεμάν και 1x αποστάτη για να λειτουργήσει.
Οι τροχοί κατασκευάζονται από διαφορετικά υλικά, διαστάσεις, σκληρότητα, προφίλ και διαφορετικούς πυρήνες.
Η απεικόνιση σας λέει τι είναι τι.
Πυρήνες
- Στερεός πυρήνας. Μαζικός πυρήνας για μέγιστη αντοχή.
- Πυρήνας με ακτίνες. Πυρήνας με τρύπες και εγκοπές. Κάνει έναν ελαφρύ τροχό, αλλά και πιο αδύναμο!
- Κοίλος πυρήνας. Κούφιο εσωτερικό για ελαφρύ βάρος, διατηρώντας παράλληλα την αντοχή. (Όχι τόσο ισχυρός όσο ο συμπαγής πυρήνας)
- Πλαστικός πυρήνας, δεν απεικονίζεται. Οι πλαστικοί πυρήνες δεν διαρκούν πολύ και είναι λίγο εύκαμπτοι.
- Πυρήνας κυψέλης, Δεν απεικονίζεται, Η ίδια αρχή με τον κοίλο πυρήνα, αλλά είναι ακόμη πιο ελαφρύς χάρη στις διάτρητες οπές.
Προφίλ
- Επίπεδο προφίλ (ένα επίπεδο προφίλ που δίνει αντοχή στο καουτσούκ και μέγιστη πρόσφυση)
- Στενό προφίλ (το στενό προφίλ σας δίνει ταχύτητα)
Σκληρότητα
- Η κλίμακα του δουρόμετρου κυμαίνεται από 0-100α, όπου το 100α είναι το πιο σκληρό. Οι περισσότεροι τροχοί σκούτερ είναι 85a.
- Οι σκληροί τροχοί διαρκούν περισσότερο, είναι πιο ολισθηροί αλλά είναι και πιο γρήγοροι!
- Οι μαλακοί τροχοί φθείρονται γρηγορότερα, αλλά έχουν καλό κράτημα, ιδανικοί για πάρκα και χρήση σε εσωτερικούς χώρους.
- Δεν ενημερώνουν όλοι οι κατασκευαστές για τη σκληρότητα των τροχών, τότε απλά δοκιμάστε το.
Τοποθέτηση ρουλεμάν στον τροχό
- Μπορεί να είναι δύσκολο να τοποθετήσετε ρουλεμάν σε έναν τροχό, έχουμε φτιάξει έναν οδηγό βίντεο για την τοποθέτηση ρουλεμάν σε έναν τροχό σκούτερ με μεταλλικό πυρήνα εδώ.
Συμβουλές
- Τοποθετείτε πάντα τα ρουλεμάν έτσι ώστε να είναι 100% ευθυγραμμισμένα με το κέντρο, διαφορετικά τόσο τα ρουλεμάν όσο και το κέντρο του τροχού θα υποστούν ζημιά.
- Το σφυροκόπημα του τροχού ή των ρουλεμάν με σφυρί κατά την εγκατάσταση θα ακυρώσει την εγγύηση και το δικαίωμα διεκδίκησης του προϊόντος.
- Ορισμένοι τροχοί με επίπεδο προφίλ δεν θα ταιριάζουν σε μπροστινά πιρούνια με μυτερό προφίλ.
- Να αντικαθιστάτε πάντα τους τροχούς σας όταν φθείρονται, για τη δική σας ασφάλεια αλλά και για να μην καταστρέψετε το φρένο του προφυλακτήρα Flex!
Απαίτηση ή φθορά;
Οι τροχοί που παράγονται με σκοπό την πραγματοποίηση τρικ, εκτίθενται συχνά σε ακραίες πιέσεις και επομένως έχουν, όπως όλοι οι άλλοι τροχοί, περιορισμένη αντοχή.
Κάθε φορά που εξασκείτε περιστρεφόμενα κόλπα, όπως ένα tail whip ή ένα 360, προσγειώνεστε πλάγια, πράγμα που είναι σκληρό για τους τροχούς. Αν αυτό επαναλαμβάνεται πολλές φορές, το υλικό του τροχού μπορεί να σπάσει ή να αποκολληθούν μέρη του.
Πώς αποφασίζετε, λοιπόν, αν μπορεί να πάει ως υπόθεση διεκδίκησης ή αν έχει σπάσει λόγω χρήσης;
Επίπεδα σημεία
Εάν φρενάρετε πολύ δυνατά με το σκούτερ και κλειδώσετε το φρένο, ώστε ο τροχός να πιέζεται στην άσφαλτο, ενώ οδηγείτε, μπλοκάροντας τον πίσω τροχό, μπορεί να δημιουργηθούν τα λεγόμενα "flat spots". Ένα flat spot δίνει μια ευθεία γραμμή στη στροφή του τροχού και κάνει την οδήγηση ανώμαλη.
Ένα "flat spot" δεν αποτελεί σφάλμα παραγωγής και δεν καλύπτεται από την τυπική εγγύηση. Η αιτία για ένα "flat spot" είναι η (λανθασμένη) χρήση του σκούτερ, καθώς κανένας τροχός δεν είναι πιο σκληρός από την άσφαλτο.
Dehub
Από κάτω, βλέπετε μια εικόνα δύο τροχών. Τον αριστερό τροχό, ο οποίος είναι σχετικά καινούργιος, παρουσιάζοντας λιγότερη από 30% φθορά και έναν εντελώς καινούργιο τροχό (δεξιός τροχός).
Εάν ο τροχός φαίνεται σχετικά καινούργιος με λιγότερο από 30% φθορά και η ουρεθάνη έχει ξεκάθαρα αποκολληθεί από την πλήμνη, τότε μπορεί να υπάρχει σφάλμα παραγωγής, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:
Εάν ο τροχός παρουσιάζει φθορά άνω του 40% και η ουρεθάνη έχει αποκολληθεί ή σπάσει, αλλά εξακολουθεί να είναι συνδεδεμένη με την πλήμνη, τότε συχνά δεν πρόκειται για σφάλμα παραγωγής.
Εάν πιστεύετε ότι υπάρχει σφάλμα παραγωγής στο προϊόν σας, ελέγξτε τον οδηγό διεκδίκησης για να δείτε, ποιες πληροφορίες πρέπει να μας στείλετε για να ξεκινήσετε μια διεκδίκηση.
Επιστροφή στην ενότητα Συναρμολόγηση ενός προσαρμοσμένου σκούτερ
Επιστροφή στην ενότητα Τα σκούτερ ακροβατικών εξηγούνται εδώ.