Θέλετε να παραπονεθείτε για κάποιο προϊόν;
Βρήκατε κάποια δυσλειτουργία ή κάποιο ελάττωμα σε ένα προϊόν που αγοράσατε από εμάς; Παρακαλούμε μη μας στείλετε το προϊόν αμέσως πίσω. Διαβάστε τον παρακάτω οδηγό αξίωσης και επικοινωνήστε μαζί μας, καθώς οι περισσότερες περιπτώσεις μπορούν να λυθούν χωρίς να χρειαστεί να σταλούν τα προϊόντα μπρος και πίσω.
Σύμφωνα με την Πράξη Πώλησης Αγαθών της Δανίας, έχετε δικαίωμα να κάνετε καταγγελία εντός 24 μηνών για όλα τα προϊόντα. Το δικαίωμα καταγγελίας σημαίνει πως εσείς, ο πελάτης, μπορείτε να παραπονεθείτε για τις ελλείψεις του προϊόντος, οι οποίες υπήρξαν κατά την παράδοση. Ωστόσο, είναι απαραίτητη προϋπόθεση πως οι συγκεκριμένες ελλείψεις δεν οφείλονται από εσφαλμένη χρήση του προϊόντος, ή από άλλες επιβλαβείς συμπεριφορές που έχουν οδηγήσει σε αυτές τις ελλείψεις. Αυτό σημαίνει πως χάνετε το δικαίωμα να αξιώσετε ένα προϊόν, εάν το συγκεκριμένο προϊόν έχει σημάδια κακής χρήσης, κατάχρησης, εάν δεν έχει διατηρηθεί όπως περιγράφεται στο εγχειρίδιο ή εάν έχουν γίνει κατασκευαστικές αλλαγές από εσάς στο προϊόν.
Εάν η αξίωση εγκριθεί, τότε είτε επισκευάζουμε ή αντικαθιστούμε το προϊόν, ή κάνουμε επιστροφή χρημάτων ή μείωση της τιμής, ανάλογα την περίπτωση και την εκτίμηση της κατάστασης.
Θυμηθείτε να υποβάλετε την αξίωσή σας εντός εύλογου χρονικού διαστήματος αφού διαπιστώσετε το ελάττωμα. Οι αξιώσεις εντός δύο μηνών θεωρούνται πάντοτε έγκαιρες.
Στείλτε μας φωτογραφίες για να διευθετηθεί γρήγορα η αξίωσή σας
Για να υποβάλλετε ένα αίτημα για αξίωση, η SkatePro θα χρειαστεί έναν αριθμό φωτογραφιών ή/και βίντεο τα οποία αποστέλλονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας. Αφού συλλεχθούν όλες οι πληροφορίες και οι φωτογραφίες, τότε θα αξιολογήσουμε τις λεπτομέρειες. Αυτό συνήθως παίρνει μερικές εργάσιμες ημέρες.
Θα χρειαστοΥμε φωτογραφΙες απΟ:
- Ολόκληρο το προϊόν από όλες τις γωνίες
- Λεπτομερείς φωτογραφίες της ζημιάς ή του ελαττώματος
- Σε περίπτωση ποδηλάτων: Ο σειριακός αριθμός, ο οποίος μπορεί να βρεθεί πάνω στο σκελετό του ποδηλάτου
Σημείωση: Εάν είναι δύσκολο να καταγράψετε το ζήτημα σε φωτογραφίες, μη διστάσετε να μας στείλετε βίντεο. Οι φωτογραφίες πρέπει να είναι ευκρινείς και να λαμβάνονται σε καλό φωτισμό. Συνιστούμε το συνολικό μέγεθος των συνημμένων φωτογραφιών και βίντεο να μην υπερβαίνει τα 20 MB, διαφορετικά, τα αρχεία ενδέχεται να μη φτάσουν στα εισερχόμενα e-mail μας. Εάν τα αρχεία σας υπερβαίνουν το όριο των 20 ΜΒ, τότε σας συνιστούμε να στείλετε τα αρχεία σε 2 ή 3 διαφορετικά e-mail.
ΕπιπλΕον, προωθΗστε τις ακΟλουθες πληροφορΙες:
- Ενημερώστε μας και γραπτώς για το σειριακό αριθμό του σκελετού
- Πώς προέκυψε η βλάβη / το ελάττωμα;
- Τι είδους κόλπα κάνατε κατά τη χρήση;
- Ποιο είναι το βάρος του χρήστη;
- Ποιο είναι το επίπεδο εμπειρίας του χρήστη;
- Ποιος είναι ο αριθμός παραγγελίας;
Αφού συλλεχθούν όλες οι πληροφορίες και οι φωτογραφίες, θα αξιολογήσουμε τις λεπτομέρειες. Αυτό συνήθως παίρνει μερικές εργάσιμες ημέρες.
Σε περίπτωση που θέλετε να υποβάλετε μια αξίωση ή έχετε περαιτέρω απορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.