Αξίωση με ρόδες;
Δυστυχώς, οι τροχοί δεν μπορούν να αντέξουν τα πάντα. Οι τροχοί που παράγονται με σκοπό να κάνουν κόλπα, συχνά εκτίθενται σε ακραίες πιέσεις και επομένως έχουν, όπως όλοι οι άλλοι τροχοί, περιορισμένη αντοχή.
Κάθε φορά που εξασκείτε περιστρεφόμενα κόλπα, όπως ένα tail whip ή ένα 360, προσγειώνεστε πλάγια, πράγμα που είναι σκληρό για τους τροχούς. Αν αυτό επαναλαμβάνεται πολλές φορές, το υλικό του τροχού μπορεί να σπάσει ή να αποκολληθούν μέρη του.
Πώς αποφασίζετε λοιπόν, αν μπορεί να πάει ως υπόθεση διεκδίκησης ή αν έχει σπάσει λόγω χρήσης;
Εδώ βλέπετε μια εικόνα ενός καινούργιου τροχού (δεξιός τροχός) και ενός τροχού, ο οποίος είναι λογικά καινούργιος, με φθορά μικρότερη από 30% (αριστερός τροχός).
Εάν ο τροχός φαίνεται λογικά καινούργιος με φθορά μικρότερη από 30% (όπως περιγράφηκε προηγουμένως), και η ουρεθάνη έχει ξεκάθαρα αποκολληθεί από την πλήμνη, τότε μπορεί να υπάρχει σφάλμα παραγωγής (βλ. εικόνα).
Εάν ο τροχός παρουσιάζει φθορά άνω του 40% και η ουρεθάνη έχει αποκολληθεί ή σπάσει, αλλά εξακολουθεί να είναι συνδεδεμένη με την πλήμνη, τότε αυτό δείχνει ότι δεν υπάρχει σφάλμα παραγωγής (βλ. εικόνα).
Εάν φρενάρετε πολύ δυνατά με το σκούτερ, τότε ο πίσω τροχός μπορεί να μπλοκάρει, δημιουργώντας τα λεγόμενα "flat spots". Ένα flat spot δίνει μια ευθεία γραμμή στη στροφή του τροχού και κάνει την οδήγηση ανώμαλη. Ένα "flat spot" δεν αποτελεί σφάλμα παραγωγής ούτε κρίνεται ως αξίωση. Ο λόγος για ένα "flat spot" είναι η (λανθασμένη) χρήση του σκούτερ.